Nederlands

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

ISV full service support

Herkent u zich in het onderstaande situatie?

U bent gestart met de verkoop van software en heeft het hele proces tot en met het voorinstalleren van de software en het leveren van de hardware in eigen hand gehouden. Nu zoekt u naar een betrouwbare én ervaren leverancier die uw organisatie kan ondersteunen.

Zo werkt onze ISV full service support service

1. Wij stellen een compleet pakket met verschillende XR hardware samen die matcht met uw software

Op basis van de specificaties van uw software hebben wij een pakket met verschillende XR hardware, benodigde randapparatuur en accessoires klaarstaan. Uit de hardware stelt de klant zijn of haar bestelling samen, en geeft deze vervolgens door aan de ISV of aan ons. Hierbij kunnen wij ook op maat gemaakt advies geven.

2. Wij testen om de kwaliteit te waarborgen

Wanneer de definitieve order door is gegeven, gaan we hiermee aan de slag. De XR brillen en/of extra apparatuur worden voorzien van het juiste Mobile Device Management en uw software. Wij testen de werking van de hardware en software. Dit doen we zodat de kwaliteit wordt gewaarborgd voordat we alles naar de eindklant verzenden.

3. Wij verzenden de complete bestelling

De gekozen apparatuur en accessoires pakken we in en voorzien we deze, indien gewenst, van uw branding. De gehele bestelling wordt klaargezet voor wereldwijde verzending.

4. Wij gaan een stapje verder

Mocht er onverhoopt iets misgaan met de hardware of de software configuratie, dan staat Unbound 5 dagen per week van 09.00 tot 17.00 telefonisch en per e-mail voor u en uw klanten klaar om ondersteuning te bieden.

Ook komen wij graag een training verzorgen wanneer uw klant hier behoefte aan heeft. Op deze manier nemen wij dus écht alles uit uw handen.

De voordelen van ISV full service support door UnboundXR

  • Wij zijn een software onafhankelijke partij die zelf geen VR/AR/MR software produceert.
  • Wij hebben geen belang bij een specifiek merk.
  • Wij leveren de gewenste configuratie turn-key op, inclusief voorgeïnstalleerde en geconfigureerde software.
  • Wij leveren alle gewenste accessoires en randapparatuur en kunnen hardware voorzien van uw branding.
  • Wij configureren het MDM naar de wens van de eindklant of de ISV.
  • Wij testen ons werk voor we het naar uw klant sturen.
  • Wij verzenden de hardware naar elk adres wereldwijd.
  • Wij bieden hardware support en eerste lijn softwarehulp voor de eindklant.
  • Wij houden de software en applicaties (versiebeheer) op de hardware voor u up-to-date.
  • Wij hebben een uitgebreide productaansprakelijkheidsverzekering.
  • Wij zijn WEEE geregistreerd. Hiermee nemen wij onze verantwoordelijkheid om verpakkingen en apparaten milieuvriendelijk te verwerken.

Onze ISV full service support diensten

Pre-sales diensten

  • Het bieden van hardware demonstraties en advies aan zowel ISVs als eindklanten.
  • Het verzenden van hardware demo-/leenkits en de afhandeling van de retourzending daarvan.
  • Het uitleveren van gevraagde hardware, randapparatuur en accessoires aan de eindklant of aan onze ISVs.
  • Het vooraf installeren en configureren van een Mobile Device Management (MDM) naar keuze met de gewenste applicaties.
  • Het aanmaken van accounts bij bijvoorbeeld Meta, Pico of Steam*.
  • Het testen van de opstelling middels een sanity test om te verzekeren dat alles naar behoren werkt.
  • Het aanbrengen van de bedrijfsbranding en het gebruiksklaar inpakken.
  • Het wereldwijd verzekerd verzenden naar uw klanten.
  • Het verstrekken van financiering voor aankopen vanaf €10.000.
    • *Als de applicaties die geïnstalleerd moeten worden alleen toegankelijk zijn via een individueel Meta-account, dan moeten we voor elk headset een apart Meta-account aanmaken. Als dit echter geen vereiste is, kunnen we een enkel Meta-account aanmaken dat op maximaal 30 apparaten kan worden gebruikt.

      After-sales diensten

      • Het uitbreiden van de fabrieksgarantie en/of het toevoegen van schadeverzekeringen voor de hardware.
      • Het organiseren van vervangende producten die direct kunnen worden afgehaald of binnen 24/48 uur kunnen worden geleverd.
      • Het leveren van eerstelijns support aan uw eindklanten voor alle hardware- en softwarevragen**.
      • Het versie- en updatebeheer van de hardware, de MDM en uw applicaties op de apparaten.
      • Het beheer van de MDM-configuratie, zoals het aanmaken van nieuwe gebruikers, groepen en de kioskervaringen.
      • Het periodiek uitvoeren van onderhoud op locatie.
      • Wij verzenden de hardware naar elk adres wereldwijd.
      • Het aanbieden van een terugkoopgarantie. Wij kopen de door ons geleverde hardware indien gewenst na een periode weer terug.

      **Wanneer een klant vragen stelt over de inhoud van de applicaties, sturen we deze door naar de juiste afdeling of softwareleverancier.

      Wilt u meer informatie ontvangen?

      Wilt u graag meer informatie ontvangen over deze dienst? Neem dan contact met ons op via onderstaande button of stuur een e-mail naar [email protected] om te ontdekken hoe wij u kunnen helpen uw bedrijf te laten groeien!

is toegevoegd aan je winkelmandje.